۱۳۸۶ آبان ۲۳, چهارشنبه
نمایشگاه مطبوعات - روز هفتم (آخر)
سه شنبه 22 آذر ماه آخرین روز نمایشگاه مطبوعات بود وغرفه چلچراغ تا آخرین ساعات به عنوان یکی از شلوغ ترین غرفه های نمایشگاه به کار خود ادامه می داد که خبر انتخاب آن از سوی بازدید کنندگان به عنوان غرفه برتر چهاردهمین نمایشگاه مطبوعات وخبرگزاری‌ها پایانی لذتبخش تر را برای چلچراغیها رقم زد.
در آخرین روز نمایشگاه مطبوعات امیر مهدی ژوله , امیر صدری, بزرگمهر حسین پور , وحید رونقی و مسعود مرعشی از جمله اعضای تحریریه مجله بودند که درغرفه چلچراغ حاضر شدند.


مسعود مرعشی مثل همیشه از حاضران ثابت درغرفه چلچراغ بود. هنوز مدت زیادی از زمانی که او نویسنده محرمانه های چلچراغ بوده نمی گذرد ولی با این وجود بازهم خیلی ها هستند که دلشان برای آن محرمانه ها و پاورقی هایش تنگ شده باشد.


بزرگمهر حسین پور, امیر مهدی ژوله , هوتن ابوالفتحی و مسعود مرعشی( که کلا در پشت هوتن ابوالفتحی ناپیدا شده)...هماهنگی این چهار نفر برای اینکه نگذارند ما یک عکس غافلگیرانه از چهره هایشان در حال صحبت کردن باهم بگیریم واقعآ ستودنی بود ...

نیمی از محرمانه های چلچراغ ... اگر جلال سعیدی و ابراهیم رها هم بودند آنوقت تمام محرمانه ی چلچراغ را در یک کادر داشتیم ولی متاسفانه آنها روز آخر نبودند.

یکی از خواننده ها بعد از دیدن امیر مهدی ژوله با شورو هیجانی فرواوان در حالی که کم مانده بود از شدت هیجان از حال برود خطاب به او گفت: وایییی...آقای ژوله من خیال می کردم شما 50- 60 سالتونه"
... امیر ژوله هم مانند برق گرفته ها فقط به گوینده این جمله زل زده بود ...

امیر مهدی ژوله در لا به لای صحبتهایش گفت که کودک فهیم دیگر با این سبک نمی تواند ادامه پیدا کند و کودک فهیم شماره 271 احتمالا آخرین کودک فهیم بوده است. او همچنین برایمان از رویه کودک فهیم هایش در سری جدید گفت و اینکه چطور شخصیتهای داستان را بر اساس چهره های سیاسی روز طراحی کرده است.
امیر ژوله هنوز هم دل پری از ماجرای محرمانه هایش و اعتراض نویسنده های وبلاگ داشت .شاید حق با او بود از آن جهت که فقط کافی است محرمانه های امروز چلچراغ را با آن زمان مقایسه کنیم. حق با او بود البته نه در مورد لحن تیز و تند اعتراض آن زمانش ، بلکه در مورد محرمانه هایش.

دکتر صدری به دور دست می نگرد...شاید قلعه نویی از انتهای این راهرو بیاید.. یعنی می آید؟

روند رو به رشد این صندوق هم با اضافه شدن این سه نقطه در روز آخر به پایان رسید...

.

سکانس پایانی:

نمایشگاه تمام شد و بازدید های تقریبآ روزانه بچه های باشگاه و کلوب از غرفه چلچراغ هم به پایان رسید. این هم آخرین تصویر ...در این عکس به جز چند نفر تقریبآ همه هستند.


مهدی کریمی
mehdi_k66@yahoo.com
3 Comments:
Blogger Unknown said...
DELAVARAN KHASTE NABASHIN:D

Anonymous ناشناس said...
khub bud...merc.jaye ma khali

Anonymous ناشناس said...
من این عکس ها را که میبینم داغ دلم تازه میشه. چون نتونستم بیام به هر حال دستتون درد نکنه خوب بود.