۱۳۸۴ آذر ۹, چهارشنبه
چلچراغ خوبمون
سلام به همه چلچراغیهای خوب
بابت دیر به دیر اپدیت شدن وب معذرت میخوام!! هر چی باشه ما هم چاچراغی هستیم دیگه!!!!!
سایت چلچراغ هم نمیخواد باهامون راه بیاد...درست بشو نیست که نیست!
بازگشت پیروزمندانه اقای رها رو هم خدمت جامعه چلچراغ تبریک میگم فقط امیدوارم این یکی هم مثل بقیه نشه!!!!!
جای اقای ژوله همچنان خالیه! تو تلویزیون هم که زیاد نمینویسه!
راستی دقت کردین چلچراغ تازگیها شده همون چلچراغی که همیشه دوستش داشتیم!
شده همون چلچراغی که از چیزی نمیترسه!! حرفاشو کمتر سانسور میکنه؟
گزارش هفته قبل اقای ضابطیان درباره فرار ودختران و جناباتی که میشه یادتونه؟
اولای مطلب فکر میکردم بازهم میگن تقصیره بی فرهنگی و بی جنبگی خودمونه بدون اینکه
از بی مسئولیتی مسئولان! گله ای داشته باشن!!
نفوذی این هفته هم که گل سرسبد نفوذیها بود!!
بگذریم.......
دقت کردین اقای اکبر پور تا حالا توی کمتر از 3ماه دوبار سایت کلوب رو معرفی کرده!
من که فکر نمیکنم به خاطر این باشه که به خاطر این معرفیها اقا نیما رو کاربر ویژه میکنند
شما رو نمیدونم!
3 Comments:
Anonymous ناشناس said...
آقا شما این استاد! بهادر یگانه رو می شناسی؟ این چه مطالبیه می نویسه؟ اون از خراب کاریه چه گوآرا اینم از گیر دادن به انتخابات رئیس جمهوری در کشور های همسایه! یعنی چی که ایشون با کشتن حیوانات موافق هستش و می فرمایند اگر ببر ها رو بکشن تمام توریست ها میان ایران. هر چه قدر هم که بگیم این آقای یگانه قصد مزاح داشتند این گونه صحبت کردن دور از شان پیشوند استادی که قبل از اسم خودشون قرار می دن.

Anonymous ناشناس said...
من بی مابه که باشم که خریدار تو باشم
حیف باشد که تو یار من و من یار تو باشم
تو مگر سایۀ لطفی به سر وقت من آری
که من آن مایه ندارم که به مقدار تو باشم
خویشتن بر تو نبندم که من از خود نپسندم
که تو هرگز گل من باشی و من خار تو باشم
هرگز اندیشه نکردم که کمندت به من افتد
که من آن وقع ندارم که گرفتار تو باشم
هرگز اندر همه عالم نشناسم غم و شادی
مگر ان وقت که شادی خور و عمخوار تو باشم
گذر از دست رقیبان نتوان کرد که کویت
مگر آن وقت که در سایۀ زنهار تو باشم
گر خداوند تعالی به گناهیت بگیرد
گو بیامرز که من حامل اوزار تو باشم
مردمان عاشق گفتار من ای قبلۀ خوبان
چون نباشند که من عاشق دیدار تو باشم
من چه شایستۀ آنم که تو را خوانم و دانم
مگرم هم تو ببخشی که سزاوار تو باشم
گرچه دانم که به وصلت نرسم باز نگردم
تا در این راه بمیرم که طلبکار تو باشم
نه در این عالم دنیا که در آن عالم عقبی
همچنان بر سر آنم که وفادار تو باشم
سعدی آن به که نباشد اگر او را نپسندی
که نشاید که تو فخر من و من عار تو باشم

Anonymous ناشناس said...
ma ke nafahmidim in jameeye chelcheragh chie vali be harhal omidvaram ke movafagh bashin