۱۳۸۴ مهر ۱۹, سه‌شنبه
تحلیل شماره 167

خوب من يه هفته عقب از زمونه هستم...امروز سه شنبه هستش و من دارم مطلبه هفتيه قبل رو تحليل ميکنم...ولی خدا شاهده نتونستم برسم...خلاصه از همه معذرت ميخوام مخصوصاً آقای مهدی کريمی...خوب حالا ميريم سره تحليليه
اين هفته که ويژه نامه بود
جلد:من واقعاً باهاش حال نکردم خدا رو شکر که تغييرش دادن
روزی روزگاری ایران: گفتو گوی آقای مشکات با جناب طلايي...من هيچ مصاحبه اي به اين صراحت نديده بودم...ولی جناب طلايي کاشکی صحبت ما رو هم ميشنيدين...به خصوص ما دختر هاروزی
نفوذی رو خانم شيما شهرابی نوشته بودن که خودشون رو به جايه يه معتادی که سه ماه که ترک کرده جا زده و رفته تا از انجمن های ترک اعتياد ...با دختر های معتاد صحبت ميکنه...به نظره من که عالی بود...اگه نخونديد بخونين حتماً
پرونده:کاره جناب حسين پور...راستش انتظار خيلی بيشتر از اين رو داشتم...به نظر شما وقتی که پرويز پرستويي ماتريکس ميشود اونقدر باحال بود که بخواد رو جلد عکسش باشه؟يا صفحه ی بعد که به خاطره نداشتن موضوع نوشته بودن
ولی خدا وکيلی بقيه خيليشون خيلی خيلی جالب بودن..روح،اون فيله،طالع بينی و چيزای ديگه
بعد از پرونده ميرسيم به ورزشی های جناب صدری...جالب بود،البته برايه کسانی که اهل فوتبالم نبودنم به نظره من جالب بود
سینمای ایران:بعد از اون آقای روحبخش در مورد خط مشی های صدا و سيما نوشته بودن...اينم چيزايی بود که خيلی از ماها ميدونستيم
صدای با صدا هم در مورده فريدن فروغی بود...راستشو بگم همشو نخوندم پس چيزی نميگم در موردش
خوب اين چيزی بود از اولين تحليليه ی من...اميدوارم خوب از آب در اومده باشه...ولی اگه هر بدی هم ديديد خواهش ميکنم که بهم بگيد
ممنون از همه
راستی به شورای دبيران توجه کردين؟اگه نکردين از اين به بعد توجه کنين....اينجا چه خبره؟

ماهور پورمقدم
4 Comments:
Anonymous ناشناس said...
این پرویز پرستویی رو بد جوری هستم....آخه:1.بهرام رادان بیشتر به صمد میخوره تا قیصر2.اگه میگفت هدیه تهرانی باز یه چیزی(اشاره به فیلم دوئل که کلا سر و تهش رو بزنی 1 دقیقه هم تو فیلم نبود)3. وقتی آشپز دوتا شد(بزرگمهر و ابی خان)کمیک استریپ هم یا شور میشه یا بی نمک

Anonymous ناشناس said...
agha site 40cheragh chera baz nemishe . man aln modat madidiye ke karam gir e ye matlabie to chelcheragh .
che4tori sit o baz konam.
lotfan be add man javab bedidn
a2r_j@yahoo.com
elahi ke domad shin.
alireza

Anonymous ناشناس said...
تحلیل جالبی بود...کمیکهای این شماره اکثرا فقط برای صفحه پر کردن بودن...موفق باشی ماهور جان

Anonymous ناشناس said...
salam good bood