۱۳۸۴ مهر ۶, چهارشنبه
تحلیلیه اغاز شد



از این به بعد قراره که در بخشی با نام تحلیله در مورد مطالب مجله به صورت کوتاه صحبت کنیم.مطالب این بخش هر هفته توسط یکی از نویسنده های وبلاگ نوشته میشه که هفته اول رو خودم شروع میکنم.اگر به نظرتون باید تو این بخش تغییر بدیم یا ندیم یا اصلآ این بخش رو حذف کنیم یا بذاریم سر جاش باشه لطفآ بگید.ما با اغوش باز پذیرای هرگونه فحش و ناسزای شما هستیم.(ولی اگه تعریف باشه بیشتر پذیرا هستیم)ا
انجام بشه Yahoo group البته صحبتهای بیشتر در مورد مطالب مجله قراره که در
ولی با ابن وضعیت من بعید میدونم که کار به اونجا ها بکشه چون مثل اینکه دوستان تمایلی به نظر دادن ندارن.بابا تو رو خدا یکمی هم برای ما انگیزه ایجاد کنین که کار وبلاگ رو ادامه بدیم..مردیم از بی انگیزه گی

____________________________________________

تحلیلیه برای شماره 166

عکس روی جلد:هر کسی که بتونه ربط این عکس رو با یکی از مطالب مجله بگه یک جایزه دریافت می کنه!!! کجای مجله از رادیوهد صحبت شده بود؟؟؟ این فرشاد رستمی رو باید به عنوان اسطوره طراحی جلد مجلات ایران معرفی کنند

محرمانه به قلم جلال سعیدی نمونه بارزی از شیر تو شیر بازار چلچراغ بود. هر بخش از محرمانه به نحوی کاملآ مستقل اقدام به نواختن ساز خودش کرده . این جلال خان فقط کم مونده به ترک دیوار ساختمان کنار مجله گیر بدن که به امید خدا با تمام شدن سوژه ها در هفته های اخیر شاهد این امر نیز خواهیم بود

پرونده:این هفته تمام قسمتهای مجله از محرمانه گرفته تا کمیک استریپ جناب ساندویچ به نحوی تحت تاثیر پرونده بودند, مثل اینکه برو بچس مجله از این موضوع که بالاخره مجالی برای نوشتن خاطراتشان پیدا کردند به شدت در پوست خود گنجایش ندارند.من به نوبه خود به خاطر این ننگ بزرگ از قشر فخیم ارازل و اوباش عذر خواهی میکنم
بهترین نوشته های پرونده این هفته
ا1.نوشته اقای علیرضا میر اسداله
ا 2.نوشته خانم الهام صالح

: special report
با توجه به تیتر این بخش از هفته های آینده شاهد اجرا طرح ضربتی ازدواج جوانان برومند چلچراغی خواهیم بود که البته من تصور میکنم منظور نویسنده نیز در همین حوالی پرسه میزده ....ا

چت :مثل اینکه اقای اکبر پور در چند شماره اخیر تصمیم گرفتن که سطح مطالب خود را در حد زیر فوق دیپلم پایین بیارند.به نظر من نوشته های 2 شماره اخیر در ضمینه وبلاگ خیلی کاربردیتر و بهتر از شماره های قبل بود. من هم در تغییراتی که در قالب این وبلاگ ایجاد کردم چند مورد از مطالب این بخش رو هم استفاده کردم که بسیار مفید و جالب بودند

گارگاه نویسندگی : واقعآ جالب بود !! این بخش به درد من که خیلی خورد. امیدوارم جناب نهرینی بازهم از این مطالب بنویسن

کلاسور: بازگشایی مجدد این بخش رو به طرفدارانش تبریک میگم

ساندویچ: اگر کسی فهمید چی شد لطفآ به من هم بگه!!!ا

امان از دست قوانین سانسور>>>در صفحه 22 به محل قرارگیری تیتر"پشت این پنجره ها" توجه کنید....مطمئنآ این تیتر برای جلوه هنری عکس اینجا قرار نگرفته!!!ا

مهدی کریمی

10 Comments:
Anonymous ناشناس said...
I just checked out your blog. It is great!
My own blog takes cellulite diet to a level never before acheived, and then some.
Check out my cellulite diet related site.

Anonymous ناشناس said...
تحلیل جالبی بود...در مورد محرمانه و عکس روی جلد و چت باهات موافقم...در مورد پرونده هم به نظر من علاوه بر این نوشته ها باید نوشته جناب صاحبان زند رو هم اضافه کنی..
راجع به سانسور صفحه 22 هم چیزی جز تاسف ندارم که بگم

در ضمن دوست عزیز شروع هر کاری مشکلات خودش رو هم داره و این دلیل نمیشه که ادم انگیزش رو برای ادامه کار از دست بده
موفق باشی

Anonymous ناشناس said...
با سلام......آقاي كريمي خسته نباشين.....تحليلتون جلب و عالي بود.....هموني بود كه اگه من هم بودم مينوشتم......شروع وبلاگ نيز اين مشكلاتو داره كه انشاءالله حل خواهد شد.......

Anonymous ناشناس said...
سلام ميلتونو گرفتم.گفتم هم سر بزنم هم پيغام بگذارم.من لينكتونو مي‌ذارم و اميدوارم بقيه دوستان چلچراغي كه وبلاگ دارن اين كارو بكنن تا كارو كاسبيتون رونق‌ بگيره

Anonymous ناشناس said...
سلام دوست عزیز به دستور آقا مهدی مزاحمتون شدم اومدم از وبلاگتون دیدن کنم مطالب جالبی داری موفق باشی بهم سربزن خوشحالم میکنی

Anonymous ناشناس said...
سلام،
از اينکه «ليست وبلاگ‌های به‌روز شده» را برای معرفی وبلاگ خوبتون به دوستان ديگه انتخاب کرديد متشکريم. وبلاگ شما بررسی شد، ولی متأسفانه علی‌رغم وجود لينک‌های ديگر در وبلاگ شما هنوز لينک ما را در وبلاگ خود قرار نداده‌ايد. لطفاً تا چند روز آينده حتماً اين کار را انجام دهيد تا با بررسی مجدد (حدود يک هفته آينده)، لينک شما به «ليست وبلاگ‌های به روز شده» اضافه شود.
با تشکر، شاد و موفق باشيد

ليست وبلاگ‌های به روز شده

Anonymous ناشناس said...
Good design!
[url=http://kkguxpap.com/veed/wamo.html]My homepage[/url] | [url=http://njansdcf.com/hbes/qyzs.html]Cool site[/url]

Anonymous ناشناس said...

Anonymous ناشناس said...
Thank you!
http://kkguxpap.com/veed/wamo.html | http://ululgepb.com/gnyw/nnsl.html

Anonymous ناشناس said...
سلام
در حال شكايت بصورت رسمي از اين مجله و انشاءا.. بستن مجله گمراه كننده اتان هستم .
اگه خدا جوونهاي ما رو دوست داشته باشه اين اتفاق ميمون ميافته